.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

10 března 2012

Jak jsem Julii kupovala prezervativy

Jsou veci, o kterych si myslite, ze je nikdy nezazijete. Jednu takovou jsem dnes zazila. Kupovala jsem Julii prezervativy.

V supermarketu jsme si pred cestou kupovali vodu a vino. No a u pokladny najednou vidime podlouhlou bilou krabicku s tulipanem a napisem Tulipán. Julie to zacala zkoumat, nez jsem ji vysvetlila, ze to jsou prezervativy - Ju nemela bryle - uz jsem jedny mela na pultiku a pani je namarkovala k mym vodam. Pry suvenyr :)

Tak jsem Julii koupila prezervativy :)

Štítky:

3 Comments:

  • Tak už jsem v obraze :-)

    By Anonymous Anonymní, at 10 března, 2012 09:51  

  • no, na doplneni vzdelani pry neni nikdy pozde..a zahranicni zkusenost je zahranicni zkusenost :o)))

    By Anonymous Anonymní, at 13 března, 2012 16:16  

  • Jeste dotaz..neni Tulipán od slov "tuli - tuli" a "pán", telu tulicisepan neboli Tulipán? To lescos vysvětluje :o)) Název pak není vůbec zavádějící :o)

    By Anonymous Anonymní, at 13 března, 2012 16:19  

Okomentovat

<< Home