.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

13 července 2008

Minisraz UHK (F22 + F24)
13. června 2008, Sport Café, Hradec Králové

Kultivovaní jako vždy, Zdenda za Itala, Vlastík v letu :)

Vlastík se rozhodl, že se sejdeme. Že by bylo dobré se po dlouhé době od ukončení našich studií na UHK (nebo spíš pobytu na kolejích :-)) opět vidět. A protože Vlastík není takový magor jako já (já bych totiž pozvala minimálně 40 lidí) bylo to malé, milé, komorní, prostě skvostné.



Dorazila jsem jen s malým zpožděním, i přesto jsem byla 1. příslušnicí ženského pohlaví. No, někdy se mi to stává... Ihned jsem byla zavalena dotazy typu: Co přítel/manžel/přítelkyně/manželka? Co děti? Do roka/do pěti let/vůbec? Pak mi kluci oznámili zakázané otázky: Co práce? A bylo po zbytek večera jasno :)

Strach?! Nechápu!

Vrcholem kulturního programu večera bylo Snakerovo vystoupení. Virtuálně nás spojil se Svenem svou unikátní kolekcí fotografií "pes", "přítelkyně", "Sven".

Ano, správně, tito dva se živí modelingem

A protože Krťa měl na mobilu foťák, máme i fotodokumentaci. Tradičně největším modelem byl Zdenda, který neváhal zavzpomínat na akce v Lucii a vytvořil si slušivý účes.

Asi nikdy nekončící variace na téma SPONA

Takže, uvidíme se tedy 22. 8. 2008 v Benátkách nad Jizerou v klubu LODĚNICE na koncertu J.A.R? Aaaaanooooooo :)

Štítky:

1 Comments:

  • Ale Stano, 22.8. se jede SixNumbers!:-) To nechas sve krasne nove kolo zahalet???!!!

    By Anonymous Anonymní, at 24 července, 2008 07:19  

Okomentovat

<< Home