.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

19 dubna 2008

Plesová sezona 2008

Ano, i letos proběhly zábavné plesíky. Po loňském nezapomenutelném zážitku ze Špindlu, kde jsem se tak dotýkala slunce až jsem skoro všechno zapomněla, jsem se letos hodlala velmi krotit. Se mi to povedlo. Až na ten první ples :)

22. února: 4. Skautský ples v Benátkách nad Jizerou


Pro jistotu jsem si s sebou vzala tanečníka - losa - je se mnou na fotce. O zábavu jsem se nebála, Skautské plesy jsou tradičně prostě luxusní, ale měla jsem se bát "sady za 45". Já nevím, ty plesy mi jsou prostě osudné. Každopádně bylo o zábavu postaráno. Více obrázků je u skautů zde (včetně komentářů) a u Michala zde.

8. března: Rekreflám Olomouc

Můj první ples, kde jsem většinu času strávila ve společnosti psychologa :) Představte si, že prohlásil, že mi nemůže být osmnáct, že je mi určitě 21!! Na parket jsem se dostala tuším tak k půl jedné ráno. Lepší než nic! No a hlavně jsem před plesem stihla Tomíkovo promítání o Chile, takže jsem jeho kamarádům mohla přednést i jiný pohled na problematiku cestování s Tomem :)

Fotky budou, až mi je autoři pošlou.

12. března Reprezentační ples UHK

Nádhera! Jako vždy spousta známých tváří (no, i když Cihlika jsem s jeho novým stylingem málem nepoznala), bohatý doprovodný program a letos konečně pořádná kapela :) ano ano, ta samá, jako hraje pravidelně v Benátkách na Skautském plese - hořické trubičky Ego Retro Music.

Zvládla jsem asi 5 mattonek a i když jsem potkala pana HM, měla jsem jen 2 panáky :)



Fotky jsou tu a tu a tu.

Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home