.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

12 ledna 2008

Tučňáci

Jako další ochutnávku fotek tu máme veselá zvířátka s věnováním.

pro Tuči

zejména jako omluva za to, že jsem ji nepoznala z neuskutečněného telefonátu - promiň, ale opravdu jsem netušila, že ta něžná dívka jako ty by napsala "nasrat na hrob, žádný kytky" a logicky jsem tuto hrubou formulaci přiradila k nejdrsnějšímu z nejdrsnějších

snad ti tučňák udělá radost :)


pro VEVERKU
pro radost :)

pro Šárku s Michalem, aby se jim lépe pracovalo (a to i bez oběda)


pro všechny, kterým se tučňáci líbí


PS: Tučňáky fotil Abďa

Štítky:

2 Comments:

  • To s těma kytičkama na hrobečku psal já, nejměkčí z nejměkčích...

    By Anonymous Anonymní, at 14 ledna, 2008 10:29  

  • Ohooo! Diky mooooc! :-))Udelalas mi tim tucnakem velikanskou radost!!! Tesim se na nejaky promitani, az ty krasy budou ve velkym a na zdi!

    By Anonymous Anonymní, at 21 ledna, 2008 22:53  

Okomentovat

<< Home