.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

09 ledna 2008

Kluci kde jste?
Kája s Tomem ještě nedorazili. Hrají si na schovávanou po Evropě. Co se jim přihodilo?

Poté, co v Santiagu propásli boarding a byli za trest odvezeni do hotelu Sheraton, se opět vrátili na letiště v domnění, že přes Madrid a Barcelonu doletí dnes odpoledne do Prahy. Jaká je pravda? Iberia má kluky ráda a nadělila jim okružní jízdu. Z Barcelony nepoletí přímo do Prahy, ale nejdříve se podívají do Frankfurtu. Jestli do Prahy dorazí dnes před půlnocí, bude to malý zázrak.

Kluci si naštěstí uvědomili, že opouštět mě bylo opravdu trestuhodné a prý mi ze Santiaga ještě vezou zmrzlinku :)

Včera v noci se mi nějak přihodilo, že jsem u toho přidávání fotek na blog usnula, takže pokud chcete další fotky, tady jsou!

Výstup na Plomo, které má něco přes 5000 a kde mi bylo blbě už v 1. táboře, což bylo kolem 3200m.n.m.

Výstup na Plomo z 2. tábora ve 4200 m.n.m.

Pravčické brány, které mi Karel po cestě vzhůru stavěl pro radost.

To jsou moji kucí. Sestup od Ploma směrem do Santiga.

Náš Silvestr na pláži, něco málo po půlnoci.

Na cestách s naším Nissánkem. Tomáš právě krmí prasátko. K svačině byla zmrzlina a jahůdky.

Plameňáci na Salar de Atacama

Piknik u laguny Miscanty, něco kolem 4200 m.n.m

Takový malý defektíček...

Večer u gejzírů Tatio, výhled na okolní kopečíčky
Cestou necestou Atacamskou pouští

Fuj, to je ale kýč.

Kostelík ve městečku Chiu-Chiu

Štítky:

1 Comments:

  • Hi!! Of course I don't understand a bloody word, excepting Chile...

    I hope I would have done as amazing photos as you did, but I'm extremely disappointed with mine.

    Anyway, it seems you missed your wonderful time at Torres del Paine, or El Chaltén... and the great spanish group you met there...

    Kisses (besos grandes)

    Nacho

    By Anonymous Anonymní, at 11 ledna, 2008 11:17  

Okomentovat

<< Home