.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

01 ledna 2008

8. 1. 2008 08:13:33

Tak kluci propásli boarding. Jsou v Santiagu v 6 hvězdičkovém hotelu s plnou penzí a koupili si rum. Kde mají batohy nikdo neví. Losujeme, kdo na mě (sice napsala mě, ale myslím, že tam má být ) počká v Madridu, případně ve Vídni.

8. 1. 2008 06:56:43

Madrid. Karel a Tomáš (moji nejmilejší) zůstali v Stantiagu. Zatim nevím proč, každopádně jsem smutná. Teď zkoušíme stihnout spoj do Vídně.

6. 1. 2008 20:57:47

Hyneme vedrem. Vyrážíme se snowboardy na písečné duny. Povozila jsem kluky na korbě jeepu v Údolí mrtvých. Ostatní kluci 6000m.n.m. skoro vylezli. Téměř do 5000m.n.m. vyjeli autem, dost se spálili. TĚŠÍM SE NA VÁS!!!

6. 1. 2008 05:00:41

Nechápu, jsme v nejsušší poušti světa a prší! Odjedeme ze Santiaga a nastane studentský převrat. ...a k těm připomínkám o řízení: například pokuta byla málem, ale pro Karla. Mě policie jen zastavila.

5. 1. 2008 20:11:39

Asi nutně potřebuji jeep. Kluci mě totiž pustili k volantu. Bomba. Doufám, že mě budete mít rádi, i když jsem nešla na 6000m.n.m. S Kájou a Tomem jsme dali na intuici a odjeli fuč. Ostatní zmizeli v mracích...

4. 1. 2008 16:49:05

:( Souete 5380m.n.m. Vrchol nedosažen. Inverno Boliviano si vybralo svou daň. Z 5060m.n.m. jsem musela utéct před bouřkou. Kluky nahoře pošimraly blesky. Aconquilchu 6176m.n.m. proto asi nebudu moct lézt :( Teď jedeme do největších měděných dolů na světě na prohlídku. Večer pod horou uvidíme co počasí...

2. 1. 2008 23:14:07

Nissan Teranno je náš. Plameňáci byli mnohem lepší než tučňáci. Krosíme poušť. Dnes spíme ve 4200m.n.m. Zítra brzo ráno gejzíry, pak výstup do 5300m.n.m. Karel mi předepsal jíst, pít, spát a tulit se :) Bude -10 stupňů

2. 1. 2008 12:30:53

Explodovala sopka Llaima. Zrovna na to koukáme v TV. To asi foťák nepřežil. Možná jsme poslední, kdo tam byl. Jsme v Caleme, městě kde jsou horníci, kurvy a asi 10 turistů. Po ulici se válí nazí lidé lehce od krve. Policie jezdí v zamřížovaných autech. Karlovi pořád chtějí prodávat koks. Takže rychle auta a na plameňáky a solnou poušť. Dnes spíme ve 4200m.n.m. kousek od Gejzíru.

Tady si můžete prohlédnout sopku Llaimu při erupci.

1. 1. 2008 20:52:41

Letiště Antofagasta, následuje přelet do Calamy. Čeká nás supr program: gejzíry, doly, domorodci, poušť. Silvestr se povedl, na pláži byly asi tři miliony lidí a neskutečně krásný ohňostroj. Jdu jíst :)

Štítky:

6 Comments:

  • Ahoj, a na gejzíry půjdete ráno nebo večer? Mne ranní vstávání (kolem 4), abychom se tam dostali včas nedělalo 2x dobře...a možná už pozdě, ale nepij nic s bublinkami nebo alkoholem, v hlavě to dělá ve vyšších polohách dost slušnou migrénu. Ty to asi víš, já zažila urputnou bolest hlavy :o/

    By Anonymous Anonymní, at 02 ledna, 2008 14:16  

  • Ahoj, no tak to bude asi tím foťákem. Zapadl někam do průrvy, propadl až k magmatu a následná reakce vyvolala erupci. :-D Takže příště se chovej k té přírodě šetrněji. *a*

    By Anonymous Anonymní, at 02 ledna, 2008 22:17  

  • Neumrzli jste? Určitě jste se ohřáli v těch gejzírech. Máte pro neplavce záchranné vesty?

    By Anonymous Anonymní, at 03 ledna, 2008 15:48  

  • Závidím. Já chtěl vždycky vidět výbuch sopky...

    By Anonymous Anonymní, at 04 ledna, 2008 06:19  

  • Tak aby ses taky něco dozvěděla, seznámil jsem se ve Špindlu s Julií a zjistili jsme, že se určitě musíme znát:-). Jestli jsou i ostatní spolužačky z mateřské školky takový kalibr jako vy dvě, tak je to opravdu silný ročník!:-).

    By Anonymous Anonymní, at 04 ledna, 2008 13:35  

  • Jak se připravuješ na spáteční cestu?!? Jestli si to dobře pamatuji, tak zítra?..nebo dnes večer? TĚŠÍME SE!!! FES 08030 :o)

    By Anonymous Anonymní, at 07 ledna, 2008 16:12  

Okomentovat

<< Home