.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

09 prosince 2007

Zprávy z expedice Chile 2007/2008
Vítám vás u nepravidelného zpravodajství z putování jihoamerickou zemí. Budu se sem snažit vždy co nejaktuálněji vkládat eSeMeS. Mé příspěvky bude doplňovat můj "kolega ve studiu" Pepa :)
stenografka Kačutka

Jak to všechno začalo...
Zdravím fanclub Stáni! Původně jsem myslel, že svým příspěvkem zkrátím čekání na nějakou zprávu od Fitz Roye. Zdržela mě ale drtivá kombinace nejvážnějších pánských nemocí (rýmička a kašílek) a první novinky překvapivě dorazily už dnes v noci nejen na web, ale další pokračování i ke mě do mailu. Ten ale stihnu zpracovat až někdy odpoledne, takže zatím mých pár řádek pro lepší pochopení případných souvislostí.
Takže jak jistě víte, Stáňa je v Chile. A někteří možná i víte, že před nejakým časem dala výpověď. Možná vám nebude jasné, jak to souvisí, ale mě, věčného příznivce červených čísel na účtu překvapila jedna věc. Totiž ne vždy platí známé heslo: No job = No money. Od té toby, co dostala zlatého padáka:-), propadla Stáňa marnivosti. Začala nakupovat letenky za desetitisíce, injekcí si do sebe nechala napíchat, že by leckterý narkoman z hlaváku záviděl, ale hlavně hadříky ze všech možných i nemožných kosmických materiálů. Dámička se prostě nezapře. Takže i kdybyste náhodou teď vyrazili do Patagonie, tak Stáňu rozhodně nepoznáte, protože má na sobě ÚPLNĚ všechno nové! Pro drzouny z řad pánských čtenářů, které jako první napadlo spodní prádlo, potvrzuji ano, i to. Což vím samozřejmě z doslechu, chraň Bůh, že bych ho snad viděl!
Takže to jen tak pro přiblížení.
Na závěr jen takovou zajímavost, aneb co měla Stáňa s sebou na cestu. Krom obligátního kartonu piv (zřejmě aby měla pak v tom letadle z čeho blinkat:-) je to časopis Dívka s velmi, ale velmi zajímavým článkem "Polohy, které stojí za to vyzkoušet"! Ten se setkal s velkým ohlasem u pánské části zájezdu, zejména u spolubydlícího ve stanu Karla. Jsem teda moc zvědavý, v jakém stavu přijede zpátky Křižákův spacák:-). No a na úplný závěr, k časopisu byla přiložena i rtěnka, takže Stáňa si snad uvědomí, kolik jí je a začně se konečně malovat:-)).
Odpoledne zprávy z konce světa

pepik

10. 12. 2007 / 03:49:39
Patagonie je nádherná, neskutečně nádherná. Není tu Oskar signál:) Právě jsem dojedla mňammňam steak. Zítra vyrážíme na 4denní trek k Fitz Roy. Plány jsou dost odvážné. Jsem hodně zvědavá:)

9. 12. 2007 / 19:15:18
Buenos Aires. Odlétáme. Už neblinkám. Je tu hrozný vedro. Máme super zážitek s místní městskou. Viděli jsme jednu rvačku. Ach, ten jejich temperament:) Je tu spousta krásných kluků:) I holek!!

8. 12. 2007 / 23:21:22
Hlásím se z Madridu, strašně mě bolí hlava a chce se mi blinkat :) Naštěstí nejsem jediná :) Prostě CESTA. A tak si čekáme na letadlo. Křižák pořád vede :))





Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home