.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

20 prosince 2007

Punta Arenas, opet v civilizaci, 1 hodina rano

Tak jsme prezili trek okolo Torres del Paine. Tam byly labuznicke zazitky o trosku jinaci :)
Bylo tam nadherne, supr priroda, nadherne hory, spousta mraku, deste, slunicka i polojasna a oblacna a zatazena a zcela jasna. Proste VSECHNO.

Ted jsme strasne radi, ze jsme se po 5 dnech vysprchovali, poradne najedli a ulehame do postylek. Zitra vam urcite napisu vic.

No, neda mi to, mozna par malickosti :)

JAK JSEM SE SEKLA

Kdyz kluci cekaji na druhe strane brodu (a tech tu bylo celkem dost) neni to kvuli tomu, ze by o me meli strach a chteli mi treba pomoct. Oni tam cekaji s nazhavenymi fotaky a cekaji na zajimave momenty k foceni.

PROC JE DOBRE, ZE JSEM TAK DRUZNA

Jak jsem se pod Fitz Royem dala do reci se Spanelama, tak nam to zustalo v podstate az do vcerejska.
Kluky jsme totiz potkali nejen na ulici v Calafate, v hospode v Calafate, na zastavce busu do Natales, oni nam totiz hlavne hodne pomohli pri hledani autobusu do NP Torres del Paine. Jsme se totiz z Nachem na Argentinskych hranicich seznamovali hodne, pac tam bylo opravdu hodne casu. No a kdyz jsme asi s 3 hodinovym zpozdenim dorazili konecne do Natales, tak byli vsechny busy fuc. Nastesti na me vsak kuci spanelsti mysleli, nekde objevili bus a hlavne ho pak zdrzeli, nez jsme si vybrali penize. No a ke vsemu protoze jsme dlouho nesli, tak pro nas jeste jeli autem a hledali nas po meste! No nejsou k sezrani?

Samozrejme jsme je pak potkali i v parku, ale o tom az i priste. I tom jak jsme se vcera spolecne zpumrdlikovali.

A taky o tom, jak nam otehotnelo prasatko.
A taky o tom, co se mnou dela jedna susenka.
A taky o tom, jak zitra jedeme na tucnaky.

Preji vam kraaaasne rano! Vas vanocni darek z Chile ;)

Štítky:

2 Comments:

  • Prasátko otěhotnělo??????????? Tak to mi budeš muset vysvětlit!!! Příště si to rozmyslíme, svěřit ti něco do opatrovnictví?! Chci vědět všechno, celou pravdu, nešetři mě!

    By Blogger Kačutka, at 20 prosince, 2007 09:20  

  • a ještě jednou já, zříkám se prozatím funkce stenografky, neboť tvůj signál se schoduje s tvým přístupem k internetu... :)

    By Blogger Kačutka, at 20 prosince, 2007 09:23  

Okomentovat

<< Home