.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

15 prosince 2007

El Calafate, 14. prosince, skoro 10 hodin vecer

Ciaooo amigooooos

Uz jsem vam dlouho nenapsala, ze je tu strasne krasne! A taky mam dulezitou informaci, pan Igracek ma zlutou kartu za zkreslovani informací! No a ted neco malo novinek.

Minule jsem psala, ze jsme byli v Chaltenu donuceni zkratit trek o 1 den a vratit se. Tam zacina nas pribeh c. 1

JAK JSME S KARLEM NEPODLEHLI

Po dalsi destive noci se totiz chlapci i tak rano rozhodli vypravit smerem k Cerro Torre. Vstavala jsem taky, nicmene najednou se ozval Karel (nevim, jestli jeste porad spal, nebo uz byl pri smyslech) a mel genialni protinavrh. Ze mi nikam nepujdeme - v tom desti - a ze si dame nejaky kratsi vylet a pujdeme si zabouldrovat. Coz byl napad veru genialni. Konecne jsem se totiz opravdu vyspala. V klidku jsme posnidali a privitali slunicko - ano, po 2 dnech deste je tu zpet!
Povylezli jsme kousek na kemp, kochali se az k zblazneni a vyzkouseli Kajovi nove lezecky na zdejsich sutrech. No parada! A krom toho vseho jsme koukali do udoli na reku, jak se tam brodi kone a na spoustu veselych lidi v kempu a na slunicko a na hory a taky tim smerem kam sli kluci a kde bylo furt hnusne.
Bylo to uuuuzasne. Takovy krasny rest day.

Nasledoval presun busem smer El Calafate.


JAK JSEM JEDLA STEAK

Po ctyrech dnech ve sprse, no to je proste zuzo! No a nasledovalo dalsi zuzo. Vyzkouseli jsme dalsi hospudku a ta fakt stala za to! STEAK ARGENTINO ja o tom ani nemuzu psat... to bylo taaaak dobry! A hlavne za chvilku tam jdeme znova.
Kluci si objednali takove jejich menu a to znamenalo, ze jim porad nosili maso a to i kdyz byli kluci uz prezrani - coz je zvlaste u Honzy (toho rychleho) pry naprosto nemozne. Mozna si je pan jen vyhlidnul a delal si z nich srandu.
No a ja jsem si strasne uzivala ten steak. To bylo zradlo! A to bych nebyla ja, abych si nedala i dezert. Asi si to zive dokazete predstavit. Proste jsem se uzasne najedla. Steak se rozplyval na jazycku, k tomu mnam mnam salatek a pivko. Bozi. A pak pudink s neskutecne skvelou karamelouvou polevou. uuuuaaaaa. Kluci nechapali, co se mnou dela jidlo...
Pak jsem prohlasila, ze dnes uz si dam jen neco maleho a Karel to odmitnul s tim, ze oni si uzivaji pohled na me pri jidle. Co na tom maji??? :-)

JAK JSME BYLI NA LEDOVCI

Dneska jsme byli cely den na PERITO MORENO GLACIAR. Bylo to drahe, ale stalo to za to. Krom toho, ze jsme asi 4 hodiny pobihali po ledovci v luxusnich mackach a nestihali se kochat, tak jsem se samozrejme blize seznamila s klukama instruktorama (mam vam je popisovat???? :-))))
Obedvali jsme u lagunky, skrabali se nahoru a dolu a doprava a doleva a cekali na japonky a francouze, kteri porad zdrzovali focenim.
Cestou zpet z ledovce jsme na lodicce dostali panaka whisky (teda ja jsem dostala dva) a jeste nas povozili podel ledovce. Vazne paradni vylet. Ledovec je proste super.

NAS PLAN

Zitra se presouvame do Torres del Paine. Pry to je vazne luxus - kdyz vyjde pocasi. Tak doufame ze vyjde, i kdyz uz jsme vsechno zdarne ususili. Tam budu opet bez signalu a pristupu na net.

CESI V ARGENTINE

Potkali jsme jich tu uz vazne dost. Paradicka, vzdycky neco poradi a hlavne maji vsichni ty kouzelne blazene vyrazy, ktery ja mam od te doby co mi prestalo byt v Madridu blbe :)

MEJTE SE KRASNE, ODCHAZIM SE ODDAT STEAKU.

KOUKEJTE MI NAPSAT ALESPON NEJAKY KOMENTAR NA BLOG! :-)

Štítky:

8 Comments:

  • Ahoj Sebestiku, to je poctenicko, jak já ti závidím.
    V jídle se musís vyrovnat těm chlapům co tam jsou s tebou tak si klidánko pridej.
    Dnes je u nas skautsky dychanek babi a deda jsou v KH.
    Mejte se pekne.

    By Anonymous Anonymní, at 15 prosince, 2007 22:00  

  • Protestuju proti žluté kartě a jsem demonstrativně na odchodu do šaten! Žádný informace nezkresluju!!! Jen je možná dělám TROŠIČKU zajímavější...:-)).

    By Anonymous Anonymní, at 17 prosince, 2007 06:22  

  • Nazdárek :) Příspěvky mého "kolegy ve studiu" se mi moc líbí, myslím, že by měl zůstat na hřišti! :) Stázi já vůbec nevím kdy jsi a kdy na příjmu, můžeš mě třeba někdy prozvonit??? :) Chci ti napsat spoustu věcí, a nechci aby "to umřelo někde po cestě" :) Měj se krásně... Tvůj Kačoudek :)

    By Anonymous Anonymní, at 17 prosince, 2007 09:22  

  • ahoj Stanule, ty ses teda talent,ale to uz asi davno vis,moc moc pekne se to cte, mela bys to vydat :) mej se krasne, cusik lena V.

    By Anonymous Anonymní, at 17 prosince, 2007 12:28  

  • Děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal!

    By Anonymous Anonymní, at 17 prosince, 2007 13:58  

  • Tak ti Stáňo nevím, jestli se víc kocháš krajinkama nebo místní baštou...Ale jak známo, jsi labužník ve všech směrech, takže co se vlastně divím :-) Kdyby jsi náhodou měla pocit, že jsi už přejezená, tak se vydejte na 12denní trek a vezměte si s sebou jídlo na 10 a ono ti krásně vytráví.. Piš dále, tvůj literární projev je velký kulturní zážitek!
    Kuba

    By Anonymous Anonymní, at 17 prosince, 2007 14:36  

  • Ahojky, celý víkend jsem byla v práci a ted se snažím léčit protože se o mě pokouší nějaké bacily. Zítra jdeme nakoupit s Kačí nějaké dárečky. Kdy už budeš na příjmu? Vrátily se mi 3smsky. Jo a dnes jdeme do Milovic na Thajskou party. Papá.

    By Anonymous Anonymní, at 17 prosince, 2007 15:53  

  • Staňule, již chápu, proč jsi v kanceláři zanechala svoje Brumlíky..se steakem se to nedá srovnat, což?! :o) Jak já ti závidím..přeji ti to, ale ZÁVIDÍM!!! A nemohu se dočkat fotodokumentace, jestli bude jen zpola tak dobrá jako tvůj slovní popis, je věru na co se těšit.

    By Anonymous Anonymní, at 18 prosince, 2007 11:16  

Okomentovat

<< Home