.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

31 prosince 2007

3:54 rano, Vinha del Mar

Moji mili, prave jsme se vratili od Pacifiku, ze staekarny, z hospudky do naseho zajimaveho hostelu. A ja mam neuveritelne velikou touhu vam napsat, ze se na vas tesim a to moc!

Pacifik je obri, steaky takyss. Zmrzlina je strasne moc dobra. Silvestr na plazi bde asi dost sileny, uvidime.

V horach bylo bajecne, az na to, ze mi bylo blbe uz v 1. campu, coz bylo cca ve 3200 mnm. v druhem campu ve 4200 to bylo lepsi, nicmnene jsem se vysapala jen do 4600. Uvidime na dsalsi sopce - ta ma 5200, pokud nevylezu tam, do nasi mile vrcholove sopky 6125 se ani nepokusim.

Tuze vas zdravi a tesi se na info i neinfo ze stredni Evropy

Štítky:

3 Comments:

  • Pořád na tebe vzpomínám, i když to tak asi nevypadá, všechny SMS se mi vracejí. Držíme palečky na další výstup a všem přejeme veselého Silvestra!
    P.S. Utopenci připraveni!!!

    By Anonymous Anonymní, at 31 prosince, 2007 16:40  

  • a ja si rikam ze mi zadne zpravy nechodi :( asi je to rozbity :(

    By Anonymous Anonymní, at 31 prosince, 2007 18:34  

  • Asi ten můj operátor nekamarádí s tím Chilským.

    By Anonymous Anonymní, at 31 prosince, 2007 21:05  

Okomentovat

<< Home