.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

26 prosince 2007

26.12., 8:41, Santiago

po noci v autobuse vas zdravim z velkomesta Santiago. Prave jsme prosli mesto, na rybim trhu potkali pana, ktereho na nastevu Ceske republiky pozval Vaclav Havel, kdyz v jeho restaraci onehda vecerel...

Ceka nas presun pod hory a 3 denni aklimatizacni vystup = priprava na zaverecnou sestitisicovku.

VYSTUP NA LLAIMU

Budik na 4:50, vstavani v 5, odchod v 5:30. Za den jsme nastoupali 2000 vyskovych metru. Cela stace byla naplanovana na 16 hodin, coz mi na optimismu vubec nepridavalo. Pocitala jsem, ze zpet dorazime asi kolem 11 v noci. Necekala jsem, ze to pujde, ale je to tam. Proste nadhera!!

Na vrcholu jsme byli v pul druhe, hodinku jsme si tam uzivali a kdyz sopka podruhe psoukla a zem se opravdu zachvela, zaznelo o poznani nalehaveji "nepujdeme uz" a vyrazili jsme dolu.

Vyhled byl famozni - spousta sopek okolo a hory a stromecky a lava a ten krater!

SESTUP

Vedela jsem, proc si s klukama na hore nepodavam ruku... Z obavy o fotak jsem ho od boku premistila na bricho pod bundu / protoze na bricho nepadam. Taky se mi to hned vyplatilo, pac jsem s sebou na sutrech par metru pod vrcholem hned rizla.

Ale vse v poho, jen par modrin a oderek. Jenze... Pak jsem si rekla, ze se mi od peti od rana uz opravdu chce curat a jak jsem si tak rozepinala pasek... Fotak odletel. Nasledovala spousta zbytecneho hrdinstvi. Kdyz jsem ho hledala podel trhliny a spadla jsem uz po nekolikate, zacalo mi dochazet, ze je lepsi zustat ziva a proste se smirit s tim, ze jsem proste debil... no, 300 fotek v ... trhline

Mam par pamatecnich modrin, oderek /cili mam sopku doslova pod kuzi/, a centimetrovou douru na svych uzasnych kalhotech. Sutry jsou holt ostre.

Nicmene cely sestup vyznamne usnadnoval snih, ktery byl odpoledne prijemne zmekly a pekne nesl. Karel si zalyzoval :)

STEDRY VECER

Byl moc krasny. Vyrobili jsme luxusni vanocni ozdoby, nastrojili stromecek a pripravili veceri. Tak lahodne pokrmy urcite nikdo z vas nemel. Pripili jsme si, napapali se a nasledovala party s cajem a rumem. taky dobra.

A jsem dostala i darecek, a jaky!

3 NOCI NA JEDNOM MISTE

Protoze pod Llaimou fungoval jen jeden kemp a jinde nas spat nenechali, stravili jsme 3 noci na jednom miste a bylo naprosto famozni. Vyhled na azurove jezero, nad nim se tyci z asnezene hory... k tomu ten kazdonocni vychod mesice! takovy kyc uz jste dlouho nevideli!

TED MI DRZTE PALCE
Ceka nas asi nejtezsi trek! Furt do kopce, furt na tezko, furt bez kysliku.

SILVESTR
Na silvestra jsme v civilizaci, na plazi Vinha del Mar, prijimam sms a treba i telefony

moc zdravim, diky za smsky a komentare, nebojte, vratim se

Štítky:

2 Comments:

  • Všechno špatné je k něčemu dobré. Vzpomeň na nalezení SD karty Číňankou v Tibetu. Doufám, že tam jseš taky s vlajkou a nějací Chilani tě přes velvyslanectví vyhledají a budeš mediálně slavná, jako ten borec z Honkongu.
    Jinak jsme Vánoce přežili ve zdraví, dokonce došlo i na bruslení s H. a pohádku, co filmovali o svatbě na Zvířeticích.
    Měj se moc hezky a pozdravuj kluky.

    By Anonymous Anonymní, at 26 prosince, 2007 20:38  

  • Nazdarek kaskadérko, už jsem ti napsala spoustku zpráv, které se mi vždy po dni čekání vrátily :( tak já budu raději zase čekat na signál, a zahltím tě potom :) Držím palce při výstupu a hlavně posledním sestupu, ten bývá většinou dost osudný... Tvůj Kačoudek a "umírající" (čti:rýmička:) Mareček

    By Blogger ČMarek, at 30 prosince, 2007 11:51  

Okomentovat

<< Home