.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

17 října 2007

Krušno v Krušných

27. – 30. září 2007

Nikdy mě nenapadlo přemýšlet, jestli jsou Krušné hory krušné. Pak jsme tam vyrazili na prodloužený víkend prohánět naše silničky. A bylo krušno! Přes mlhu jsme málem nenašli penzion.

První den bylo tak hnusně, že jsme se nejdříve cvičně oblékli do cyklo oblečků, vytáhli kola z garáže, no ale pak jsme je zase uložili, převlékli se, vyzkoušeli D8 a vyrazili na výlet do Drážďan. Gemäldegalerie nebyla vůbec špatná, ba dokonce famózní, ale ježdění na kole je prostě o něčem jiném.

Večer jsem se zcela oddala úplně jinému umění. Není to pití čaje s rumem na čas, jak asi mnohé vtipálky napadne. Ani griotky s čajem, ani griotky s rumem. Odevzdaně jsem se nechala kurýrovat Janičky zázračnýma ručkama. Janička žasla, co to všechno hnusného na těch svých zádíčkách mám (a to vůbec nemyslela beďary!), hádala, kde jsem k tomu přišla a zkoušela mě té ošklivosti zbavit. Au. Au. K mé velké radosti jsme druhý den pokračovaly. K velkému pobavení ostatních jsem celý chodila nepřirozeně narovnaná J

Po osvěživě uklidňující masáži jsem chlácholena svým naivním optimismem a smskami od Pepy doufala v probuzení do nedeštivého dne zcela stvořeného pro cyklistiku. Marně. Kosa. Mokro. Na bika by to šlo, ale na silničky ne-e. Tak jsme vyrazili na pěší výlet, ze kterého se stal lov na houby. Jedinou větší přepršku jsme takticky přečkali na tom nejvhodnějším místě – v hospůdce na jídle. Po návratu domů jsme užasli nad krásou podzimu a s Haničkou, Janičkou a Jiříkem jsme osedlali oře a vyrazili alespoň na půldenní výlet. Paráda!!!!

Bohužel následovala již jen neděle. V plném počtu jsme vyrazili na výlet, pro mě bohužel opět v podstatě půldenní. Na kolech!!! Vytvořili jsme několik podskupinek podle výkonnosti, aut, eur a času odjezdu. S Jiříkem, jako kapitánem vozu, se kterým jsem se hodlala dopravit do Pardubic do 19:00, jsme se podle plánu v našem penzionu nesešli. Jeho cudná sms „trochu se zdržím, do hodiny jsem tam“ znamenala, že přijel za 3 hodiny. Ale dorazil! Jiřík je taky ten, který má fotky. Takže dokud je nezískám, bude tento příspěvek asi nudně bezfotkový.

Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home