.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

15 července 2007

FESTIVAL ŽIVOTNÍ SCÉNY
Benátky nad Jizerou, 23. června 2007


Juuupiiiiiii! Zase! :)

Aby toho nebylo v sobotu málo, vyrazila jsem na Loděnici na festiválek. Krása jako každý rok. Švihadlo supr, MIG 21 výborní a Tam Tam orchestra tradičně famózní.

Geniální trumpetista bez botiček a Mr. Papírová bunda

Radost z hudby a pohybu jsem si užila moc moc moc, ale ještě víc setkání s mým nejoblíbenějším Karlem na světě. Nezbývalo než si dát pár Captainů Morganů a naplánovat na neděli lezení.

TAM-TAM ORCHESTRA!

Jenomže jak teď ten Karel žije zdravě, sportuje a moc nepije, nějak se nevyrovnal s euforíí ze setkání se mnou (nebo množstvím Morgana? Kdo ví?! J) a v neděli se žádné lezení nekonalo. L

A já jsem tak drzá, že to na něj takhle veřejně prásknu!

Peeeeťulaaaa

Štítky: ,

1 Comments:

  • Festival byl 23.6. a teď máme konec července. To se Ti jako nic zajímavého za měsíc nepřihodilo?!
    Nebo to opravdu pořád pracuješ?! Co já mám po ránu číst?!
    Mám já pak mít nějakou radost ze života?!
    Může se mi pak někdo divit, že se chci věšet na Tvém laně?!
    :-)

    By Anonymous Anonymní, at 27 července, 2007 08:20  

Okomentovat

<< Home