.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

26 června 2007


ZASEPRASE
26. května 2007, Hradec Králové, Bííířička

Jedna z každoročních oblíbených akcí!

Opět jsem přijela až odpoledne a pevně jsem věřila, že na místě již bude Kuba, se kterým jsme se dohodli na společném zápolení. Ano! Přesně toto byl můj hlavní cíl!! Zasoutěžit si s Kubou. Nicméééně…

Pro neznalé popis akce:

Skupina kamarádů se sejde u Chaloupských na zahrádce a pod vedením Cihlika dohlíží na rožnící se prasátko a tekoucí pifíčko a kofolku (to je hlavní program). O doprovodný program se hostitelé starají stejně důkladně jako o naše bříška, takže dvojice vždy kromě klábosení, pití a jezení a tance a třeba i … (kdo tam byl ten rok, co pan Libor Z. TO, tak si doplní J) soupeří ve více či méně sportovních disciplínách.

Jednoznační favorité!

Letošními disciplínami byl například geocaching, stání na rýči na čas a plavání se svíčkou v Biřičce. No sranda jako vždy. Akorát ten Kuba! Pořád ne a ne přijíííít! Odmítla jsem dokonce i nabídku Janky Peterky (a to je vážně co říct!) a oddaně jsem hleděla vstříc brance, kdy už ten Kuba dorazí. Jenomže Kuba lezl po skalách a nějaká Stáňa, pivo, prase a natož pak soutěže ho nemohly rozhodit.

A když Kuba přijel, tak to pak bylo už jen: „Stáááňooo, já bych si dal pivoooo.“ a „Stáááňoooo, ještě masíčkoooo“. Logicky jsem nemohla argumentovat. Je snad lepší zmizet se mnou kamsi z dosahu jídla a pití a trápit se soutěžemi než v klídku konzumovat lahodné pokrmy a nápoje ve stínu třešně, naducaných mraků a Jardy? Není!

Danielka a pan Dortik

Vyvrcholením doprovodného programu byla noční etapa na Biřičce, jejímž cílem bylo připlavat z ostrůvku se zapálenou svíčkou. Spousta naháčů tak naskákala do vody a vydala se vstříc tmě. Třepotající se světýlka na hladině vypadala jak z pohádky. Tu jedno zhaslo, tu se opět rozsvítilo, tu zhasla další dvě… Technika přeplavávání byla různá. Nejvhodnější pravděpodobně zvolila Barča. Venoušek plaval a Barunka mu seděla za krkem a „vezla“ svíčku.

Maaaaasoooo!

Událostí večera byl jednoznačně Dejvy a jeho noční elán. Známe to již všichni. Dejvy prostě usíná velmi brzo. To takhle jde většinou uspat jedno z dětí, někdy dokonce svou únavu ani nemaskuj za uspávání a prostě zmizí a v tichosti usne. Přibližně tak kolem 9 – 10 hodiny večerní. Ale tentokrát ne!

Dejvy - zahájení vrcholného čísla večera

Podle informací místní detektivní kanceláře SNB (SondujemeNaBíře) ukradl Páje její Redbull připravený na Poněšice a následně udával tomahavkem rytmus všem tanečníkům na parketě. Když byl i tomahavk málo, vzal si na pomoc péra a koně. Pak následovaly zvedačky a šamanské tance. Byl neunavitelný!

Zaplétala jsem se s Kubou

A představte si! Já jsem našla tanečníka, který zvládal mé krkolomné výstupy, nepochopitelné tempo a prdlé nápady. Tanečníka, kterého si chtěli všichni půjčovat! Tanečníka, který to se mnou neměl lehké, ale vůůůbec si nestěžoval. Je to ON. Pan S.

Můj tanečník pan S.!!!

Kuba si přál, abychom pařili až do 5 do rána. Samozřejmě, že PRO KUBU COKOLI, ale holt už to není co bývalo… Došlo pivo a energie z redbullu taky není nekonečná… Takže možná se nám to podaří příští rok ;)

Dejvy s Jančou na koni

BIG DÍK VŠEM ORGANIZÁTORŮM!

Cihlik!

Fotky od Lenika tunaaa

Povídání od Lenika tunaa

Čím to je, že když vyfotíte tančící lidi, tak jsou vždycky tak srandovní?


Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home