.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

23 května 2007

Zvířetice
20. května 2006

zřícenina zevnitř

Vyrazili jsme zkontrolovat jestli někdo nezřítil zříceninu, vybrat alternativní místo pro obřad, provést rituál za zachování příznivého počasí a taky jsme trochu potrénovali to oddávání. Však to znáte - těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

zřícenina zvenčí

část realizační týmu

Nacvičování:

1) zmatení rolí, ovšem nic to nemění na tom, že nám to velmi sluší! :)

2) No takhle mě drž a pak to řekni. Coooo?

3) Jo ANO! Šmááánkote! Docela těžký na zapamatování.

4) Hele, ale co když Nelly uteče za srnkou? Hodí se mi vůbec to vodítko ke kroji, teda, k šatům?


5) Tak já to teda řeknu!

6) UUUUU zase jsem to spletla! Já se to snad nikdy nenaučím!


PS: nebylo autorizováno svatebčany
PPS: sledujte novinky!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home