.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

29 dubna 2007

JE JARO! A KRÁSNÝ!
Cyklovýlet, 28. dubence 2007

A tak jsem překecala chudáka Pepu a vyrazili jsme na naprosto úžasnou cykloprojížďku. Pepa chtěl původně odpočívat před náročným závodem, ale holt změnil plány. Takže kdyby NÁÁÁHODOU s Itym v Polsku nevyhráli, je to moje vina. Stydím se, rvu si svůj šat a sypu si popel na hlavu. Snad mi to všichni jejich fanoušci a štiky a draci a další podobná zvířátka někdy odpustí.

Mimochodem geniální společník ten Pepa. To jsem mu řekla, že bych chtěla být do 4 hodin odpoledne doma a že si představuji tak 80 km (vynechám tu část, kdy jsem chtěla jet 100 km). Jak si myslíte že výlet dopadl??? Příjezd v 15:57, najeto 84 km. Jak to ten Pepa dělá? Že bychom k němu dali Vaška do učení? (pardon, ale tohle pochopí jen členové elitního CO Šejharovci).

No a protože jsem neměla foťák a Pepa byl smutný, protože nebude fotka na blog, doplním alespoň tématické video!

Tatabojs JARO

Adblock

Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home