.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

11 března 2007

PLESOVÁ SEZÓNA 2007

7. března 2007
Hradec Králové, ples UHK - THE BEST!


Míša chystající se přehodit mě přes zábradlí - poté, co jsme si po 6 letech domlouvání konečně zatančili

No co vám mám povídat... Už při cestě do Hradce jsem měla blažený výraz a děsně jsem se těšila. Historicky poprvé jsem přišla včas, a když jsem v půl čtvrté ráno uléhala do postele, nechápala jsem, jak je možné, že to bylo tak uchvacující.


Jedna z mála publikovatelných fotek. Milánkovi to děsně slušelo!

Výborná společnost, výborné tančení, výborný program a ta spona a ta TERMITKA! Nezbývá než děkovat organizátorům a těšit se na příští rok.

Ondro a spol. BIG DÍK! Co by si bez vás UHK počala?

10. března 2007
Špindlerův Mlýn - o trošku horší ... :)

povinná pizza příprava

Společnost byla supr, ale zbytek nic moc. Raději to nebudu příliš komentovat. Naštěstí jsme měli Milánka (to je ten, co minul branku) - bavil nás výborně a tančil ještě lépe. Zvláště s Vénou.


Ustrašený Ity a Křižák chystající se zavraždit barmany

No a tombola taky nebyla špatná - Véna má konečně na čem lyžovat, Křižák má bjůtyfl čepici, ITyjovi získali hodiny do svého nového bytu, Léňa si pochutnala na okurkách a Miláno family se budou na svět dívat oranžovými brýlemi a budou u toho popíjet hřejivé nápoje z nového termohrnku.

Tombola forever!

16. března 2007
Ples SkiareáluŠpindl - Dotkni se slunce!

Véna a Pepa se právě dotkli slunce

Bylo to sice veselejší než první ples ve Špindlu, ale doteky slunce měly fatální následky, což způsobilo krátkodobé ztráty paměti. Naštěstí. Bylo to asi takhle: usušili jsme botičky v půjčovně, dotkli jsme se slunce, během 7 a půl minuty jsme se vypravili na ples, přišli jsme, dotkli jsme se slunce, chvilku jsme se bavili, pak přišel Sysel, pak jsem si povídala s Vénou, pak Křižák usnul, pak přišel Pepa, pak Křižák odešel, pak se začalo tančit. Domů jsem šla baletním krokem v šatičkách a vůbec mi nebyla zima. Druhý den pršelo. Naštěstí.

Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home