.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

11 února 2007

Konference ACSA Brnečko
14. - 15. prosince 2006

Tak trochu sci-fi. Moje neléčitelná potřeba všechno stíhat mě tentokrát nechala vyzkoušet, jaké je to z 60 hodin spát jen 4. NEDOPORUČUJI. (aha, teď jsem to přepočítala a ono je to o trošku víc než 60…)

Ale i tak bylo na Konferenci několik pěkný okamžiků a hlavně vzniklo několik pěkných fotech. Cipe dík!

Nejpěknějším okamžikem bylo setkání s Ondrou. Takovou radost už jsem neměla dlouho. Tímto byl pro mě zaručen přísun dobré nálady, vytříbeného humoru a potřebné energie. Ostatně vše je patrné z fotografií J Nehledě na originalitu Ondrovi přednášky. Mimochodem – ještě jednou díííík.


Z oficiálního denního programu jsem bohužel moc nestihla, komentovat večer raději nebudu – fotografie jsou dostatečně výmluvné.




Pochvalu a komentář určitě zaslouží Buddy system UHK, který obhájil loňské prvenství na výstavě studentských organizací! GRATULACE (mimochodem: http://www.uhk.cz/buddy)

A co za rok? No, nepředbíhejme!

další zajímavé snímky: http://www.stana.info/konference06

Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home