.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

03 prosince 2006

Noční kufrování na Biřičce 2006
21. listopádu

Něco vás prostě neomrzí. Sápat se na poslední chyt, lehat si vyčerpáním do postele, potkávat staré známé, sjíždět za deště Pordoi na kole, cestovat po světě, říkat si: "to už nikdy neudělám!" a jezdit zpátky do Hradce Králové. A co teprve na podzimní noční orientační závod - Noční kufrování!

Všimli jste si, jaký je Pilot hamoun? Všechny ženské si zabral pro sebe!

Nesmírně jsem toužila po skvělém partnerovi, který ví, jak mě potěšit. Ano, Cholastič a jeho flaška whisky. Měla jsem štěstí a v neskutečné konkurenci krásných žen jsem byla vybrána. Sice jsem za to Mišákovi vynadala - ale to bylo opravdu úplně omylem!!! :)

Letos Michal zvládl vše sám! I registraci! Netušila jsem, jak bude připraven! Zakreslil kontroly, oblepil papíreček, namíchal nápojíček a celou cestu nás neomylně vedl - až na jednu výjimku, ale to prý zrovna určoval cestu Mr. Zastavímtězakaždoucenu. (Na fotografii předstírá vítězství)

Během závodu jsme potkávali spoustu světlušek, které nás oslňovaly naprosto zbytečnými světly. Také jsme dodržovali pitný režim, chvilku běželi, radili ostatním, fotili se a dbali na vlastní bezpečnost. Ohleduplnost členů výpravy (ano, výpravy, pro jistotu chodíme ve čtyřech) se dala poznat podle jejich bleskurychlé reakce v momentě, když jsem zahučela k zemi. Rychlost, s jakou si ode mě vzali láhev s nápojem - abych ji náhodou ve smrtelné křeči nevylila - se ani nedá popsat. Pochopili správně, že jsem pád jen filmovala...

Do cíle jsme letos běželi neskutečně dlouho. Má taktika by se mi opět vyplatila nebýt toho bídáka Vespáka, který mě držel ve dveřích!!! Hulvát! Ještě, že měl tak šlechetnou družku (tuším, že to byla Lucka).

Jak jsme se letos umístili vážně netuším. Řekla bych, že jsme opět vyhráli, ale možná se mnou tento názor nebudou sdílet všichni... Nu což. Každopádně mám krásnou fotku s Kubou, tak se všichni podívejte!


Pro ilustraci průběhu večera přikládám pár dalších fotografií k pokochání.

Zde jest důležitý důkaz, že jsme opravdu běželi! Kdyby to někdo nepochopil, tak důkazem běhu
je ostrý úhel Cholastičova kolena!


Zde jest důležitý důkaz dosažení na medailové pozice! Dokonce i těmi, kteří se závodu vůbec nezúčastnili.


Zde jest důležitý důkaz, že má Kuba nohy do X.


Zde jest důležitý důkaz lahodnosti konzumované whisky.


Zde jest důležitý důkaz nutnosti vracet se na místo činu - přijel božský letušák Culda.


Škoda, že nevzal i Lidušku :( Například Léňa s Vénou Zélandovští se omluvili, cituji: "My jsme meli domluveny let Auckland-Biricka, ale kvuli velkym vlnam na pristavaci plose v cilove destinaci byl let na posledni chvili zrusen..."

Tady máme fotku krásných dívek Su, Lucie a Vendy.


A krásnou tečkou na závěr budiž líbivá fotografie krásného páru Janičky a Martina.

Štítky:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home