.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

17 srpna 2006

JÁ JSEM TAK ŠIKOVŇOUČKÁ!

Už jsem zvládla zveřejnit fotografie. Odkaz je v pravém sloupci. Samozřejmě jsem je původně chtěla pořádně protřídit, upravit a napsat popisky... No, to byste se možná taky nedočkali...

Uvítám jakékoli komentáře (stačí kliknout dole pod textem jednotlivých příspěvků na "comments" a směle se rozepsat).

A toto je moje nejoblíbenější:

Pokud chcete nějaké snímky v původní velikosti, neváhejte se ozvat.

ÚKOL PRO VŠECHNY:
Léčit kolínka, ať můžeme v září zase řádit!

PLÁCNEME SI?
;)

2 Comments:

  • Milá Stáničko,
    Tvůj článek mi udělal velkou radost, myslím, že jsi obsáhla všechny "perly" našeho pobytu, jen se hlásím ještě s jednou hláškou: "Hmmmmmmmm, to je dobrééééééé:-)"

    A k fotečkám: až na drobný detailíček, a to, že mi pokaždé nasnímáš alkoholickou sérii jsou super: citlivé krajinky a cyklistíčkové ve svých nejcharakterističtějších polohách (Hnědulák u plotny, Saša s demižónkem aj.)

    Zdraví Mašinka s Hobitkem alias Godzillou

    By Anonymous Anonymní, at 18 srpna, 2006 18:55  

  • Milá Mašinko,
    tisíceré díky za milá slova. Nevím, jak je možné, že jsem zapomněla na mou obzvláště oblíbenou frázi! "Hmmmm, to je dobréééé" si opakuji skoro každý den na obědě :)

    Alkoholická série jsou přeci umělecké fotografie a ty jsi naaranžovaná modelka, které jsem musela tu sklenku vína vnutit ;)

    Nezapomeňte s Adámkem trénovat plácání!!!

    Moc zdravím a těším se na další společnou akcičku.

    By Blogger Stáňa, at 27 srpna, 2006 23:57  

Okomentovat

<< Home