.:: CIAO KAMARÁDÍČKOVÉ ::.

17 července 2006

OPEN AIR STÁŇA FEST

V pátek, 14. července 2006, se hrstka (cca 30) mých odvážných kamarádů dostavila do Benátek na Loděnici. DÍÍÍÍÍK, JSTE HODNÍ, ŽE JSTE PŘIJELI. Zvláštní hold patří těm, kteří přijeli po vlastní ose - no a to je jenom Kérka.

Trochu jsem Vás odradila, tím, že byl připraven program vyžadující aktivitu. No, nedá se nic dělat. Nebude se prostě jen bumbat. Jsem tuze ráda, že jste se pustili do zatraceně vtipných soutěžních dispuclín. Výsledky stále nejsou, ale brzy je zde zveřejním. Někteří mi vyplněné aršíky vůbec neodevzdali :(

Podle dosud sečtených bodíků vedou Předseda Honza Kubíček + Mladý Mlaďák Jiřka Novotný!!! Jejich báseň byla opravdu nejlepší - nebojte, zveřejním (a stejně tak i ty ostatní rozkošná umělecká dílka!)

Taky Vás mám moc pozdravovat od slečny barmanky Lucky. Prý jste byli úžasná skupinka.

Kdo máte fotky, prosím prosím, podělte se. Já jsem focení nějak nezvládla.

A taky moc děkuji za dary a ještě více za ty děkovné sms.

Štítky:

2 Comments:

  • Zdarec, fotky mam, ale rozhodne nejsou vhodny k zverejneni. Barmance Lucce bych strasne rad podekoval, ze tam s nama vydrzela tak dlouho a plna energie a enthusiasmu. No a tobe Stanicko, dik za to ze si to cely zpunktovala a pripravila pro nas taky jiny aktivity, nez jen cpt. Morgana, zeny a zpev :o) Planujes dalsi rocniky, nebo budem cekat zas az skoncis dalsi skolu? ;o)

    By Blogger omi, at 20 července, 2006 11:09  

  • Ahooooooj! Za naši skupinku z Brníčka musím politovat náš pozdní příjezd, který nám znemožnil se plnohodnotně účastnit soutěže. Kdo pozdě chodí... Zkoušeli jsme bedminton, ale už na to nebylo vidět. Každopádně uvítám další ročník i více usměvavých barmanek, které zvou na panáky i snídani.

    By Anonymous Anonymní, at 31 července, 2006 17:33  

Okomentovat

<< Home